Hvilken trådløs mus???
Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 13-12-01 20:17

Hej!
Min gode gamle Cordless Mouseman Wheel er afgået ved døden efter at have
fået cola over sig... Så nu skal jeg ud at have en ny, men hvilken?

Mine krav er:

Trådløs
Venstrehåndsvenlig
Evt. optisk

Har kigget lidt på Cordless MouseMan Optical. Er der noget, der taler imod
denne (udover prisen)? Den skal bruges til alt muligt: spil, web, grafik
osv.

På forhånd tak!

Grønbech

--
Mail: g@g-web.dk
ICQ# 14654731

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 13-12-01 20:24

Hmm, på billedet ser førnævnte mus ud til at have en tommelfingerknap på
venstre side. Det holder jo ikke hvis man er venstrehåndet. Er der nogen,
der kan be- eller afkræfte om der er en knap eller om den bare ser sådan ud?

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 13-12-01 20:45

"Michael Grønbech Larsen" <g@g-web.dk> wrote in message
> [...]
> der kan be- eller afkræfte om der er en knap eller om den bare ser sådan

Jeg er ikke selv venstrehåndet men jeg har en sådan mus. Jeg vil fraråde dig
til at købe den hvis du er venstrehåndet, den har en knap på venstre side.
Og selve dens design gør at den ligger forfærdelig i venstre hånd. Men
ellers er det en meget fed mus :)

Mvh Mark

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-12-01 20:24

> Hej!
> Min gode gamle Cordless Mouseman Wheel er afgået ved døden efter at have
> fået cola over sig... Så nu skal jeg ud at have en ny, men hvilken?

Ring til Logitech på 35 44 55 17, og få tilsendt en ny.... Måske ikke helt
retfærdigt,,,, men de sender uden spørgsmål, næsten.... Det eneste man vist
skal gøre, at sende batterilåget til Switzerland.

Fra : Michael Grønbech Lar~

Dato : 13-12-01 20:34

> [...]
vist
> skal gøre, at sende batterilåget til Switzerland.

Mon dog når man har hældt Cola over den?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-12-01 20:49

> Mon dog når man har hældt Cola over den?

Ikke hvis man vil have samvittigheden i orden

Fra : cheesedealer

Dato : 13-12-01 20:30

"Michael Grønbech Larsen" <g@g-web.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Min gode gamle Cordless Mouseman Wheel er afgået ved døden efter at have
> fået cola over sig... Så nu skal jeg ud at have en ny, men hvilken?

Jeg har lige købt en Lifetech trådløs+optisk med 5 programmerbare taster,
ladestation PS2/usb incl. 2 stk ladebatterier og software Pris 279,- i Aldi.

Da det er en julegave til drengen, har jeg desværre ikke afprøvet den.

PH

Fra : Mureren

Dato : 13-12-01 22:11

> [...]
Aldi.

> Da det er en julegave til drengen, har jeg desværre ikke afprøvet den.

Har du ikke et link til den mus ?

Mureren

Fra : cheesedealer

Dato : 14-12-01 14:15

"Mureren" <mureren@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Aldi.

> Har du ikke et link til den mus ?

Desværre er ikke mere på deres hjemmeside. Jeg har smugkikket i pakken og
der er hvad der blev lovet. Det ser ihvertilfald lovende ud. Drengen spiller
meget over internettet og jeg er sikker på at den bliver vel modtaget af
ham.
Jeg vender tilbage med en anmeldelse når den er afprøvet.

PH

Fra : Mureren

Dato : 14-12-01 17:59

> [...]
> ham.
> Jeg vender tilbage med en anmeldelse når den er afprøvet.

Lyder fint....
Hvis du har mulighed for at tage et billede af den, og smide i dk.binaer til
den tid ville det være lækkert...

Mureren