Hvilken gearing?
Fra : Morten Christensen

Dato : 13-12-01 15:16

Hej NG! Jeg skal ud og have noget nyt tun her efter jul når nu strisserne
har taget det "gamle" (min polini sport cylinder havde kun kørt 700km)...

Jeg regner med at købe en malossi sport cylinder + variator og så skal jeg
have en gearing, men jeg ved ikke rigtig hvilken.... Er polini gearingerne
gode?? Jeg kan se at de har en ved scooter-racing til 500... Nogen der har
prøvet den og ved om den virker og om den "piver" meget??

Før havde jeg en Malossi, som kørte kanon, men den kostede også 1000kr. og
det er liiige i overkanten...

Håber at få nogle gode forslag.

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : LaLLe

Dato : 14-12-01 15:48

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gode?? Jeg kan se at de har en ved scooter-racing til 500... Nogen der har
> prøvet den og ved om den virker og om den "piver" meget??
Den sekundær gearing jeg har kan ikke høres overhovedet.

så de er alle pengene værd

LaLLe
www.ghetto-net.dk/stalker

Fra : Thomas

Dato : 15-12-01 02:03

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> gode?? Jeg kan se at de har en ved scooter-racing til 500... Nogen der har
> prøvet den og ved om den virker og om den "piver" meget??

Jeg køre med en polini gearing på min katana. Den hyler meget lidt (ikke
noget at snakke om). jeg fik ca 5 km/t uda af det ud af lige landevej ca 10
km/t når det går lidt ned af.

mvh. Thomas