hvilken skærm/system switch
Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 13-12-01 14:07

Hey gruppe

Jeg skal bruge en skærm/system switch (en skærm et tastatur en mus til flere
pc'er) i en ok kvali, dvs ikke noget med max opløsning på 1024*768. Skal
være til minimum 2 maskiner.

Er der nogen der har erfaringer med noget godt, og naturligvis gerne billigt

Mvh
Flemming

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 13-12-01 16:52

"Flemming Lynggaard" <nospam@lynggaard.com> wrote in message
> [...]
> være til minimum 2 maskiner.
>
> Er der nogen der har erfaringer med noget godt, og naturligvis gerne

Billig og god er 2 modsætninger i denne sammenhæng :(
BlackBox skulle angiveligt levere et fremragende billede. Jeg har selv en
Compaq digital 8 ports og er ikke helt tilfreds med den, der kommer skygger
på billedet samt det bliver grumset hvis man kører for mange Hz (så godt man
har en skærm med dual input så kan man i det mindste få *lidt* nytte ud af
den)

/Dennis

Fra : Eivind Andreassen

Dato : 14-12-01 12:37

http://www.danbit.dk/kat2002/1800.phtml

Du skal nok have en elektronisk switch, til den opløsning.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 17-12-01 13:54

"Eivind Andreassen" <_nospam_eivind@mail.dk> wrote in message
> http://www.danbit.dk/kat2002/1800.phtml
>
> Du skal nok have en elektronisk switch, til den opløsning.

Nogen der har prøvet?

TRENDnet TK-200 2-port KVM switch incl. kabel

/Flemming