dele akvarie i 2
Fra : Ken

Dato : 12-12-01 20:38

Mit 250 liter akvarie skal deles i 2

Kan ikke bruge almindeligt glas, da jeg gerne vil at fiskene ikke skal
kunne se hinanden, og kan vel ikke bruge plexiglas da det sansynligvis
er skide giftigt.

Foreslag søges ?

Fra : Davidsen

Dato : 12-12-01 20:57

"Ken" <kirstine.mikkelsen@post1.tele.dk> wrote in message

> [...]
>

> Kan ikke bruge almindeligt glas, da jeg gerne vil at fiskene ikke skal
> kunne se hinanden, og kan vel ikke bruge plexiglas da det sansynligvis

Så vidt jeg ved laves akvarier også i plexiglas/acryl.
Amerikanerne bruger dem vist i stor stil, så det går vel nok...(?)

MVH
Thomas

Fra : thomas schreiber

Dato : 12-12-01 21:24

Lyder måske helt hen i vejret, men hvis du tager plastikket i munden og det
ikke smager af noget, er det ikke giftig.

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

"Women! You can't live with them... the end!"
- Al Bundy

Fra : tom

Dato : 13-12-01 00:04

en flamingo plade.

du kan evt. hærde den. Søg på nettet, der er mange der bruger metoden når de
laver baggrunde.

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 13-12-01 02:18

Du kan vel godt bruge glas, hvis du lægger et tynt lag silicone ud på
glaspladen, er den vel ikke til at se igennem.
Du kan vel også få et stykke glas sandblæst, så er det heller ikke til at
kigge igennem.
Og slutlig, kunne du måske hos en glarmester, få noget glas, lige som det
der bruges i badeværelsesvinduer, det er jo formet så det ikke skulle være
til at kigge igennem.

Leo Vaeversted
http://www.vaeversted.nu

Mod-Shop.com
Har Danmarks største udvalg af chips, backup udstyr, DVDchips,
Installationer m.m.
http://dk.danban.com/email/42b320dc5505d09dd78984477014c18a

Fra : Jan Boegh

Dato : 13-12-01 17:55

"Leo Vaeversted" <leo@venlig.dk> wrote in message

> Og slutlig, kunne du måske hos en glarmester, få noget glas, lige som det
> der bruges i badeværelsesvinduer, det er jo formet så det ikke skulle være
> til at kigge igennem.

....og ellers er en glasplade malet med ganske almindelig akrylmaling heller
ikke at kimse ad.

mvh
Jan