Kan ikke starte word, excel m.m.??
Fra : Jesper Kaufmann

Dato : 12-12-01 18:21

Når jeg prøver at starte Office 97 (alle moduler) får jeg fejlmeddelelsen: EN
NØDVENDIG .DLL-FIL, MS097.DLL BLEV IKKE FUNDET.

Jeg har en tidligere version af 97-pakken (standard)liggende (uden
EXE-filer)som ikke blev helt afinstalleret i sin tid. I en af mapperne HER kan
jeg godt finde en fil som netop hedder det savnede, men HVOR skal jeg så
kopiere filen ind (hvis jeg altså kan få lov af programmet)?????????????

Jeg har haft virusangreb, så jeg har oplevet de mystiske ting, såsom at fået
slettet enkelte filer hist og pist, IKKE hele mapper, programmer etc.

--
Posted from proxy3.cybercity.dk [212.242.40.204]

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 14-12-01 01:18

"Jesper Kaufmann" <jes-kau@ftf-a.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fået
> slettet enkelte filer hist og pist, IKKE hele mapper, programmer etc.

c:\programmer\microsoft office\office

Kurt