Eicon Diva T/A isdn modem
Fra : Peder Nielsen

Dato : 12-12-01 10:02

Er der nogle som har fået den til at virke 100% under Win XP, jeg kan ikke
få den til at åbne anden port efter behov, og det tage laaaaang tid at gå på
nettet, hvad kan jeg gøre ?

Mvh Peder

Fra : Klitgaard

Dato : 12-12-01 10:23

"Peder Nielsen" <kliphegns@image.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogle som har fået den til at virke 100% under Win XP, jeg kan ikke
> få den til at åbne anden port efter behov, og det tage laaaaang tid at gå

> nettet, hvad kan jeg gøre ?

Har du opgraderet til nyeste firmware?
http://www.eicon.com/support/helpweb/dtadk/dk.htm

::...Klitgaard

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 12-12-01 10:28

> [...]
> få den til at åbne anden port efter behov, og det tage laaaaang tid at gå

Jeg ved ikke om Du måske har samme problem, som jeg lige har oplevet hos en
som også har XP og et 56k modem: hos ham havde XP sat porthastigheden til
9600 bps, hvor den burde være 115200 og installeret et standardmodem, på
trods af at XP havde den rigtige driver til modemet....
Da jeg rettede disse 2 ting spillede den igen!

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 750 vitser!!!)