Spændende læsning.
Fra : WhiteD

Dato : 12-12-01 01:31

Hvis du er åbensindet, så kan det her ændre den måde du ser verden på og
sætte det i et nyt "lys".

http://petercw.topcities.com/AwakeningTheWorld/AwakeningTheWorldPage1.htm

Kærlig hilsen, Matrixx

Fra : Carsten Sinclair

Dato : 17-12-01 14:44

Hej igen

Tak for sangen - den var flot. --- jeg mener selvfølgelig at det var et godt dokument, fyldt med mange interessante link's - gid nogle flere vil reagere på din mail.

Hvad mener du at vi kan gøre for at forhindre at de får gennemført deres "agenda" -- uden at blive klassificeret som terrorist - selvom jeg måske selv har blodlinje til den merovingske familieklan så billiger jeg ikke metoderne/midlerne hvormed planen skal iværksættes -----

Skal målet hellige midlerne ?

Skal midlerne hellige målet ?

S.u Mvh. Sinclair

Fra : Matrixx

Dato : 18-12-01 03:02

"Carsten Sinclair" <ufo@telefona.dk> skrev i en meddelelse
Hej igen

"Tak for sangen - den var flot. ---"

Sangen?....øhmm....mener du min indledning ?

"jeg mener selvfølgelig at det var et godt dokument, fyldt med mange
interessante link's - gid nogle flere vil reagere på din mail."

Ja det havde jeg egentlig også håbet på, men det er svært at få folk til at
læse noget som ligger fjernt fra det de tror er "den virkelige verden"
de bruger deres logiske sans og vurder ud fra det de har lært, i skolen,
medierne, den officiele verdens historie og det kan man faktisk ikke
bruge til særligt meget. :)

"Hvad mener du at vi kan gøre for at forhindre at de får gennemført deres
"agenda" -- uden at blive klassificeret som terrorist"

Jeg tror at hvis det overhovedet er muligt at undgå at blive klassificeret
som "terrorist", så må løsningen være gennem oplysning af folk og det kan
jo i sig selv gøre at man bliver betegnet som "en fjende af
samfundet".....specielt med de nye "regler" der bliver indført pga. "terror"
i usa og så de regler der kommer senere....vil indskrænke alles frihed mere
og mere og til det til sidst er for sent, håber folk vågner op inden?. (
lyder lidt melodramatisk, men sådan forholder det sig. )

"- selvom jeg måske selv har blodlinje til den merovingske familieklan så
billiger jeg ikke metoderne/midlerne hvormed planen skal
værksættes -----"

Det lyder som om du er imod metoderne/midlerne, men ikke planen....eller
det endelige mål?.

Nu bliver jeg lige nød til at spørge, hvad tror du planen er?

Med kærlig hilsen, Matrixx.