Oncable WebSpeed
Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 12-12-01 00:06

Er der nogen der har erfaringer med Oncable WebSpeed?

I løbet af januar/febuar får vi her hvor jeg bor tilbudt Oncable
WebSpeed, som jeg overvejer at anskaffe (512/128 kbit/s til 349
kr/md), men hvor godt fungerer det?

Hvor godt fungerer deres news (især nogle af de udenlandske binaere
(f.eks. alt.binaries.sounds.mp3)?

Jeg overvejer kraftigt at skifte fra Tiscali på grund af deres dårlige
service på netop disse punkter til enten WebSpeed eller bredbånd med
ISDN, som jeg har gode erfaringer med, fra en bekendt.

Men hvilken skal jeg vælge?

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 12-12-01 01:22

Wed, 12 Dec 2001 00:06:03 +0100, skrev Poul Erik Lindaa
<pe.lindaa@aof.dk>:

>Hvor godt fungerer deres news (især nogle af de udenlandske binaere
>(f.eks. alt.binaries.sounds.mp3)?

Generelt virker TDCs newsserver ganske udmærket, der er dog lidt
småproblemer en gang imellem, men betydelig bedre end Tiscalis,
hvad indhold i binære grupper angår.

PS. Dine spørgsmål hører ikke hjemme her.

OnCable/kabelmodemopkoblinger hører hjemme i
dk.edb.internet.udbydere, så nu skal nok stille dine spørgsmål
der.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på