Epson Stylus Color 480 - kan den printe C4~
Fra : Ole Nielsby

Dato : 11-12-01 22:43

Subj. sælges i Bilka til under 400 kr.

Kan den printe C4-konvolutter uden at flå dem i stykker?

Kan den klare et par hundrede i rap uden at smelte?

ON/***Fjern sneglen fra min svaradresse***

Fra : Jens Petersen

Dato : 12-12-01 19:20

On Tue, 11 Dec 2001 22:43:00 +0100, "Ole Nielsby"
<ole.nielsby@snailmail.dk> wrote:

>Subj. sælges i Bilka til under 400 kr.

Det er den ikke værd.

>Kan den printe C4-konvolutter uden at flå dem i stykker?

Aner det ikke.

>Kan den klare et par hundrede i rap uden at smelte?

Næppe.
Men du når ikke at printe så mange før du smadrer den med en stol.

Den LARMER!

Hvis du bare VIL have en Epson, kan du hente en 580 her, ganske
gratis.

--
Jens

Compatible perhaps, comparable? NEVER!!!!!

Fra : Ole Nielsby

Dato : 13-12-01 00:16

Jens Petersen <jp@c.dk> skrev:

> [...]
>
> Den LARMER!
>
> Hvis du bare VIL have en Epson, kan du hente en 580 her, ganske

Jeg er ikke specielt vild efter Epson, men jeg er involveret i en
forening (nærmere bestemt et hedensk trossamfund) hvor kassereren
(som bor i Randers) har det problem at hans HP-scanner&printer
ikke kan tage C4-konvolutter, så han må adressere dem i hånden
eller med klistermærker, selvom vi har et kartotekssystem der kan
printe konvolutter.

Da den kun skal bruges til konvolutterne, kan vi sagtens leve med
at den larmer og evt. skriver grimt og måske ikke er vildt økonomisk
i drift (der går meget lidt blæk til at adressere en konvolut). Det er
en fordel at den sidder på USB-porten, da der sidder en HP-dims i
printerporten.

Hvis du er villig til at forære en fungerende printer væk, kan jeg
sikkert få et foreningsmedlem til at hente den på din adresse.
Hvis det viser sig at den ikke kan bruges til konvolutterne, finder
vi vel nogen der mangler en bogstøtte.

Hvis du mailer mig din adresse, finder jeg frem til et medlem
der bor i nærheden og har tid til at hente den; så skal vi nok få
bragt den til Randers ved lejlighed.

Mvh/Ole Nielsby
ole.nielsby@snailmail.dk
men fjern lige sneglen fra adressen før du mailer mig.

PS: hvis du vil vide hvad det er for en flok hedninger der er
ude efter din printer, så tjek www.fornsidr.dk .