Kama Sutra?
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 11-12-01 20:38

Hej Alle!

Er subj. værd at invistere i? Med det mener jeg om man kan lære et "Trick"
eller to jeg har desuden lagt mærke til at der findes flere forskellige
udgave - hvad for en skal man købe?

Mvh.

MMJ

--
Posted from 0xc3f93408.svgnxr1.ras.tele.dk [195.249.52.8]

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 12-12-01 10:39

Hej Morten

Du skrev:
> Er subj. værd at invistere i? Med det mener jeg om man kan lære et "Trick"
> eller to jeg har desuden lagt mærke til at der findes flere forskellige
> udgave - hvad for en skal man købe?

Er det filmen du mener?

--
Gunnar Vestergaard

Demokrati: To ulve og et lam der stemmer om
hvad de skal have til middag.

Fra : Gert Kethmer

Dato : 12-12-01 18:00

> Er det filmen du mener?
Filmen?

Gert

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 12-12-01 21:51

Gert Kethmer <gert@lundbeck.com> skrev:
> Filmen?

Ja sgu da F..... æde mig. Der var en god film der hed sådan. Det var vel
i 70'erne den blev indspillet. Der var kun alt for vage antydninger af
elskov. Ikke nogen som helst detaljer blev vist. Øv øv øv. Men
omgivelserne signalerede at den slags fandtes og blev dyrket af visse.

Nå men det er nu fastslået at jeg har forstået selveste emnet her
forket. Glem alt hvad jeg har skrevet.