Rolf Karlsson - en blind prædikant...
Fra : Christian Henriksen

Dato : 11-12-01 00:18

Hejsa - jeg har for nylig læst Rolf karlssons bog "Lys i mørket" - som er en
vel ca. 20 år gammel bog.
Jeg ville gerne vide om der er nogen der ved om han stadig lever - og om han
fik synet igen? Eller blot om der er nogen der ved noget som helst om ham
(hvad der er sket for ham sidenhen)???

På forhånd tak -

Kærlig Hilsen
Christian Henriksen

Fra : Live4Him

Dato : 11-12-01 12:27

"Christian Henriksen" <jenhen@pc.dk> wrote in message
> [...]
han
> fik synet igen? Eller blot om der er nogen der ved noget som helst om ham
Ja, jeg har også læst bogen. Jeg fik senere at vide at han var død - blind.
Men Gud holdt sit løfte og helbredte ham, bare ikke i denne verden. Rolf
Karlssons vidnesbyrd om hans liv som blind og hans trøst og styrke i Jesus
burde alle kristne læse. Kan en mand som Rolf se et lys i sit tætte mørke,
burde vi også kunne det i vore problemer og lidelser. Al ære til Gud.

jørgen.