splittelser
Fra : Mr. D

Dato : 10-12-01 22:09

Ind imellem beklager vi os over splittelser, menighed, der ikke kan blive
enige, og mennesker, der synes specielt at være forsynet med kritikkens
nådegave. Men efter at have læst denne lille artikel, tror jeg ikke, der er
nogen, som har ret meget at beklage sig over...

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2457646

Mr. D

Simon Griis
www.amen.nu

Fra : Andreas Falck

Dato : 10-12-01 22:51

"Mr. D" <s-griis@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> have læst denne lille artikel, tror jeg ikke, der er
> nogen, som har ret meget at beklage sig over...

Jamen vi her i gruppen er jo de rene dydsmønstre sammenlignet med
disse i Kabul )

Og giver Erik D. mig en undskyldning for de af ham fremførte åbenlyst
grundløse og falske beskyldninger mod mig om misbrug af oplysninger,
skal denne blive modtaget straks og uden hensigt om at blive misbrugt!

Man skal aldrig være "for stor" til at give en undskyldning når man er
gået over stregen. Det har jeg jo selv gjort nogle gange i min tid her
i gruppen, - men jeg er da ikke bleg for at give en uforbeholden
undskyldning når dette sker.

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk

Fra : Mr. D

Dato : 11-12-01 17:07

Andreas Falck <webmaster@bibel-skole.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9v3ap2$jah$1@egon.worldonline.dk...

> Jamen vi her i gruppen er jo de rene dydsmønstre sammenlignet med
> disse i Kabul )

Ja, at tænke sig at være to eneste jøder i et bundfuntamentalistisk muslimsk
land, og så være uvenner...

> Og giver Erik D. mig en undskyldning for de af ham fremførte åbenlyst
> grundløse og falske beskyldninger mod mig...

....hvilket vel ikke er anderledes formuleret end de to jøder kunne finde på
at gøre det om hinanden

Mr. D

Fra : Andreas Falck

Dato : 11-12-01 17:29

> Andreas Falck <webmaster@bibel-skole.dk> skrev

> Ja, at tænke sig at være to eneste jøder i et
> bundfuntamentalistisk muslimsk land,
> og så være uvenner...

Det er faktisk tragikomisk .....

> ...hvilket vel ikke er anderledes formuleret end de to jøder
> kunne finde på at gøre det om hinanden

Jeg er da mere end villig til både at tilgive, glemme og tage mod hans
undskyldning når han en dag erkender at han gik over alt for langt
over stregen med sådanne beskyldninger.

Men det forhindrer da ikke at jeg kan deltage i debatter hvor også han
deltager i

PS:
Kom nu med den berettigede undskyldning Erik D., og lad os få dette ud
af verden! - du er vel ikke for "stor" til at give en berettiget
undskyldning når du er gået for langt?