MS Active Server Pages Object Library
Fra : Lars Kjærsgaard

Dato : 10-12-01 07:27

Hej,

jeg har installeret VB 6.0 Prof. på såvel arbejde som i mit private hjem. På
mit arbejde har jeg udmærket adgang til Microsoft Active Server Pages Object
Library, under Project - references. I installationen i mit hjem har jeg
ikke mulighed for at udvide VB's objekt-model med ASP objekter, det kan jeg
ikke helt forstå, da begge installationer er på NT WS uden nogen som helst
form for PWS eller anden ASP objekt-model installeret.

Jeg skulle meget gerne nå frem til også at have objekt-biblioteket til
rådighed også i privaten, er der nogen der kan være mig behjælpelig?

På forhånd mange tak.

Venlig hilsen
Lars

Fra : @sbjørn

Dato : 11-12-01 14:13

kopier dll'erne asp og asptxn over på din pc der hjemme
brug regsvr32.exe til at registre dem med
Start -> Kør/Run
regsvr32.exe "sti til dll"