Akvarieklubben ??
Fra : Leo Vaeversted

Dato : 10-12-01 06:49

Hejsa

Nogen som ved om akvarieklubben.dk er død ?

Leo Vaeversted
http://www.vaeversted.nu

Mod-Shop.com
Har Danmarks største udvalg af chips, backup udstyr, DVDchips,
Installationer m.m.
http://dk.danban.com/email/42b320dc5505d09dd78984477014c18a

Fra : Finn Jensen

Dato : 10-12-01 09:18

"Leo Vaeversted" <leo@venlig.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nogen som ved om akvarieklubben.dk er død ?

Der står på deres forside:

"Akvarieklubben.dk er lige nu nede pga. flytning til ny server,"
"vi håber at være klar igen sidst på ugen."
"MVH Akvarieklubben.dk, v. Webmaster"
"Mikkel Kongsfelt, mikkel@akvarieklubben.dk"

Det der "sidst på ugen" har der stået der de sidste 2-3 uger, men måske det
tager længere tid at flytte siderne ?
Men de ligger hos Azero.dk så intet kommer bag på mig.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 15-12-01 14:03

"Leo Vaeversted" <leo@venlig.dk> wrote in message
> Hejsa
>
> Nogen som ved om akvarieklubben.dk er død ?
>
> --
> Mvh
> Leo Vaeversted
> http://www.vaeversted.nu

Hej Leo.
Jeg har lige snakket med en af dem som har kontakt med med ham som styrrer
det med flytningen af akvarieklubben. Nogle af problemerne med at flytte til
en anden server ligger i at der er så utrolig meget gammelt som må flyttes,
og de har ikke lige helt fundet ud af hvordan de skal gøre det. - Skal de
slette alt det gamle når det når en "viss alder" osv.... Vi må nok smørre os
med tolmodighed et lille stykke tid endnu, for det vil jo være synd hvis
klubben forsvinder, da den jo er et meget godt medie til at komme i kontakt
med hinanden.
Hilsen Ditte

Fra : Søren Steffensen

Dato : 15-12-01 14:12

hvorfor ikke bare flytte det hele....det burde da ikke være så store
datamængder....hvem er der står for flytningen ! vil da gerne hjælpe !

--
SOS icq: 102169245
www.hourbabe.com

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 15-12-01 20:33

"Søren Steffensen" <sorensteffensen@vip.cybercity.dk> wrote in message
> hvorfor ikke bare flytte det hele....det burde da ikke være så store
> datamængder....hvem er der står for flytningen ! vil da gerne hjælpe !

HEj Søren og alle i andre som venter på akvarieklubben.dk.
Den database som skal flyttes er STOR. Og ham som står for flytningen svarer
ikke på sine mailer for øjeblikket, så hvad der er egentlig sker, vides
ikke. Hvis i har nogle gode ideer til hvordan gammelt stof skal
katalogiseres, kan det jo være en lille mulighed at skrive en mail til
adressen som står, når man linker sig op mod akvarieklubben. Ud over det så
vil jeg bare vente og håbe at der ikke går for lang tid, inden det hele er i
gang igen, da det er en ok side at kunne kigge på og hente hjælp eller få
sig en hyggelig snak med andre via chat'en.
Hilsen Ditte

Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 15-12-01 22:18

Bare rolig, akvarieklubben kommer op at køre igen, men Mikkel (webmaster)
har travlt med studiet samt løbet ind i uventede problemer mht flytningen.
Omkring juletid skulle den være klar, men ingen garantier I mellemtiden,
må vi jo udforske resten af nettet for spændende sider.

Bjark

Fra : Ditte Cecilie Simons~

Dato : 16-12-01 00:49

"Bjark Bo Christensen" <bjark@pc.dk> wrote in message
> [...]
mellemtiden,
> må vi jo udforske resten af nettet for spændende sider.

Hej Bjark
Tak for et konstuktivt svar. Vi krydser alle fingrer for at akvarieklubben
kommer op at stå igen snarest.
Hilsen Ditte