USB2
Fra : Ralt vonVejsten

Dato : 09-12-01 21:13

Hvordan finder jeg ud af om det er usb2 jeg har? Jeg vil nemlig købe en plextor brænder og der står at den er til usb2.
Det drejer sig om en IBM-aptiva 233mh med win98se
villy

Fra : Henning Larsen

Dato : 09-12-01 21:20

"Ralt vonVejsten" <vill@pip.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan finder jeg ud af om det er usb2 jeg har? Jeg vil nemlig købe en
plextor brænder og der står at den er til usb2.
> Det drejer sig om en IBM-aptiva 233mh med win98se
> villy

Usb2 er en helt ny standard. Mig bekendt er endnu ingen bundkort udrustet
med usb2. Du kan købe et pci kort med usb2 porte for ca. 400 kr.

Henning Larsen

Fra : Ralt vonVejsten

Dato : 09-12-01 21:52

"Henning Larsen" <h-l@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:xGPQ7.137$W33.2923@news.get2net.dk...

> Usb2 er en helt ny standard. Mig bekendt er endnu ingen bundkort udrustet
> med usb2. Du kan købe et pci kort med usb2 porte for ca. 400 kr.
>
> Henning Larsen

Tak for det så undgik jeg fejlkøb.

Fra : Per

Dato : 16-12-01 02:17

"Ralt vonVejsten" <vill@pip.dk> wrote in message

> "Henning Larsen" <h-l@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for det så undgik jeg fejlkøb.

Du undgik et køb, ikke et fejlkøb. Google er din ven, et lille kort søg
blandt de danske sider bringer dig til webconsults hjemmeside hvor de
omtaler denne brænder og blandt andet skriver at USB2 giver de bedste
resultater, men at den selvfølgelig er bagudkompatibel med USB 1.1.

Mvh. Per Holm

Fra : Mureren

Dato : 09-12-01 22:38

> Usb2 er en helt ny standard. Mig bekendt er endnu ingen bundkort udrustet
> med usb2. Du kan købe et pci kort med usb2 porte for ca. 400 kr.

Hva' er den af ?
Skal du "stjæle" mine USB 2.0 porte ?
MSI K7T266A Pro2 RU bundkort har USB 2.0, og der findes flere med disse...
Men jeg tvivler da stærkt på det er tilfældet på Ralf's bundkort

Mureren

Fra : Crilles Bak Rasmusse~

Dato : 11-12-01 17:30

Jeg har en Adaptec USB2connect 5100 controller til salg, den har 5 eksterne
og en intern port, den koster 775,- fra ny.

Pris idé 450,-

Mvh. Crilles Bak Rasmussen

Fra : Thïngmand

Dato : 12-12-01 12:17

> Jeg har en Adaptec USB2connect 5100 controller til salg, den har 5
eksterne
> og en intern port, den koster 775,- fra ny.

Brug dk.marked til køb og salg