Hjælp!!!! Efaring ang. forskellen på epson~
Fra : Idris

Dato : 09-12-01 17:23

Hejsa...
Jeg ejer en HP 710c printer og skal nu ud for at se på en blækpatron eller
også vil jeg skifte til en epson printer da blækket til disse er
billigere...
Men er der nogen der ved om det bedre kan betale sig at have det ene eller
det andet mærke??????

Jeg vil være meget taknemmelig for hjælp!!!

\ Idris

Fra : Klaus

Dato : 09-12-01 17:41

"Idris" <idris@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
| det andet mærke??????
|
| Jeg vil være meget taknemmelig for hjælp!!!

Er du tilfreds med din printer, så køb et refil-sæt til den. Det er den
billigste form for blækpatroner.
Bruger deet selv på HP 880C. Det er bare noget bøvl, hvis patronen løber tør
inden opfyldning - men ikke katastrofalt.
Klaus

Fra : Leony

Dato : 10-12-01 18:49

> [...]
> Jeg ejer en HP 710c printer og skal nu ud for at se på en blækpatron eller
> også vil jeg skifte til en epson printer da blækket til disse er

Men hvad nu hvis Epson'en bruger 5 gange så meget blæk. Så har du udgift til
en ny printer, masser af blæk og transport til/fra din blækpatronspusher
uden at du har sparet en krone tværtimod.
Kender en der havde en Epson, han skiftede farvepatron hver anden uge.
Det blev han lidt træt af.

Leony