List
Fra : Rudy Madsen

Dato : 09-12-01 12:22

Hej ng.

Når jeg laver i Dreamweaver laver en list/menu, kunne jeg godt tænke mig at
klikke på et list-punkt og linke hen til en anden side. Det kan jeg også
godt - jeg sætter bare min URL i valuen, men da jeg arbejder i frames, er
der ikke en umiddelbar mulighed for at sætte en target i list-punktet. Er
der eventuelt lige en der er Knald-Hamrende-God til det i denne NG?

/Rudy

Fra : Rudy Madsen

Dato : 09-12-01 12:43

Jeg har allerede selv fundet svaret, så "no problemas". Jeg skulle blot

konvertere menu/listen til en jump-menu.

/Rudy