DHTML??
Fra : Erik Thorsen

Dato : 09-12-01 12:08

Jeg har hentet en smart menu fra Dynamic Driver skrevet i DHTML. (Dynamic-FX
slide in menu v6.5 (By maXimus), virker helt fint på min computer, men når
jeg så oploader siten, så kommer der intet, hvad gør jeg galt? og hvad har
jeg glemt?
hilsen
erik thorsen

Fra : Kenneth

Dato : 09-12-01 12:36

"Erik Thorsen" <thorsen@fiskeringen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg så oploader siten, så kommer der intet, hvad gør jeg galt? og hvad har

Har du husket at uploade filerne til menuen?

Se flere eks her og hjælp: http://www.dynamicdrive.com/

Kenneth

Fra : Erik Thorsen

Dato : 09-12-01 14:41

"Kenneth" <Ignore@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du husket at uploade filerne til menuen?
>
> Se flere eks her og hjælp: http://www.dynamicdrive.com/

Ja, det skulle være i orden - håber jeg da. De to filer ligger i samme
mappe som siden de skal ses i.
hilsen erik thorsen

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-12-01 16:44

Erik Thorsen <thorsen@fiskeringen.dk> skrev

> jeg så oploader siten, så kommer der intet

Hvor ligger siden?

--
Allan

Fra : Erik Thorsen

Dato : 09-12-01 16:42

"Allan Vebel" <allan@vebel.dk> skrev i en meddelelse news:bELQ7.90>
> Hvor ligger siden?

www.uddan.dk/ "fotogalleriet", samt "formidling" lek 1 og 2.
hilsen erik thorsen

Fra : John Vedsegaard

Dato : 11-12-01 21:34

Er du sikker på det er den rigtige fil du har uploadet?

John

http://home19.inet.tele.dk/forlaget/