Hjælp. Er min comp brændt sammen?
Fra : Helle Brandt

Dato : 09-12-01 12:03

Fredag aften inden jeg gik i seng, slukkede jeg min computer helt som
normalt.
I går lørdag ville lortet ikke starte.

Når jeg tænder den, begynder pc-speakeren at hyle i lange biip og mere sker
der ikke.
Der kommer ingen tekst på skærmen. Har lige prøvet at skifte skærmkort. Det
hjalp ikke.

Er der noget der er brændt sammen???

svar på: nielsrune@vip.cybercity.dk

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 09-12-01 12:21

"Helle Brandt" <nielsrune@vip.cybercity.dk> skrev

> [...]
>normalt.
>I går lørdag ville lortet ikke starte.
>
>Når jeg tænder den, begynder pc-speakeren at hyle i lange biip og mere

Hiv Ram'en ud og sæt den i igen, og se om det skulle hjælpe.

> svar på: nielsrune@vip.cybercity.dk

Ikke tale om. Du kan finde ud af at poste i en nyhedsgruppe - så må du
også læse det her. (Det er lissom pointen med nyhedsgrupper)

mvh
Peter

Fra : Samson

Dato : 09-12-01 13:59

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> wrote in message

> Ikke tale om. Du kan finde ud af at poste i en nyhedsgruppe - så må du
> også læse det her. (Det er lissom pointen med nyhedsgrupper)

Lol. Men jeg vil også sige at du skal prøve at hive rammen ud og sætte dem i
igen. Evt prøv at resette bios'en hvis det med rammen ikke virker.

Mvh
Samson.

Fra : Helle Brandt

Dato : 09-12-01 20:46

Har lige prøvet at hive ram-kort ud og sætte det i igen. Virker stadig ikke.
Har også prøvet med skærmkortet...

Chuke Mimergolf <spam@nej.for.pokker> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9uvhci$pog$1@sunsite.dk...

Fra : Torbenth

Dato : 10-12-01 01:06

Helle Brandt skrev i meddelelsen <9v0f4h$kln$2@news.cybercity.dk>...
>Har lige prøvet at hive ram-kort ud og sætte det i igen. Virker stadig
ikke.
>Har også prøvet med skærmkortet...

Hej.

Prøv alle dine forbindelser. Ud og i med stikkene. Hvad med keyboardet?

Mvh.
Torben

Fra : dena

Dato : 11-12-01 02:54

On Sun, 09 Dec 2001 20:46:13 +0100, Helle Brandt wrote:

> Har lige prøvet at hive ram-kort ud og sætte det i igen. Virker stadig
> ikke. Har også prøvet med skærmkortet...
>
> Chuke Mimergolf <spam@nej.for.pokker> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:9uvhci$pog$1@sunsite.dk...

Kan du ikke beskrive piib'ene??
(siger den 2 korte og et langt, 3 lange? oder was?)

- dena