Mus fra ALDI
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 09-12-01 11:25

Hej,

Er der nogen, der har erfaringer med denne mus fra ALDI:

http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_50/OFF05.HTM

?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-01 11:35

køb hellere den her:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 09-12-01 11:41

> køb hellere den her:
> http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1444767920

Jeg vil gerne have den trådløs. Hvad er der galt med den anden?

--
Venlig hilsen / Best regards,

Rasmus Nielsen.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 09-12-01 12:15

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil gerne have den trådløs. Hvad er der galt med den anden?
>
> --
> Venlig hilsen / Best regards,
>
> Rasmus Nielsen.

Jeg har en magen til. Det er bare en Trust mus, og der er ingen probs. Det
eneste negative er at de genopladelige batterier ikke holder så længe, men
så kan man bare have nogle andre liggende. Den slukker efter ca. 10 min,
hvor den ikke bliver brugt og det er et stort plus da den så ikke bruger
strøm om natten.
Det er en rigtig god mus, hvis det altså er en magen til min Trust.

vh
Henrik

Fra : Ole Axelsen

Dato : 09-12-01 17:26

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen, der har erfaringer med denne mus fra ALDI:
>
> http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_50/OFF05.HTM

Den fungerer fint, man har god føling med tingene. Det eneste jeg kan klage
over er, at knapperne er lidt hårde at trykke ned.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.