nokia 3310 v5.03
Fra : Tom A Jensen

Dato : 08-12-01 20:54

hej
jeg har et lille problem med en kammerats nye nokia 3310 v5.03.

jeg har fulgt den vejledning som står inde på www.gsmunlock.dk
ang den specielle v 5.03 .
nu har jeg en telefon hvor der viser ingen signal og hvor den slukker og
tænder skærmen med ca 20 sekunders interval.

jeg har gjort følgende
jeg bruger dejan flasher og med de normale loaderfiler som jeg bruger til de
andre nokia 3310 versioner .jeg bruger flasher kablet og lavede en backup
fra 00290000 til 002A0000.
herefter flashede jeg telefonen med den 5.03 fil som lagde inde på boris
side, i adressen 00280000.
så satte jeg datakablet til og åbnede nokiatool v34 og skrev FFFFF i mcc+mnc
feltet og trykkede på open knappen .slukkede telefonen inden jeg trykkede ok
på fejlmeddelsen.
så satte jeg flasher kablet til igen og lagde den backup fil jeg startede
med at lave ind i telefonen igen ,med startadressen 00290000.

der må være et eller andet jeg har lavet galt men jeg kan ikke selv se
fejlen ,men håber der er nogen der kan hjælpe herinde fra.
på forhånd tak.
mvh
tom jensen
viborg

Fra : Nikolaj Andresen

Dato : 09-12-01 03:13

> [...]
de
> andre nokia 3310 versioner .jeg bruger flasher kablet og lavede en backup

Du skal lave en backup af 00280000 - 00290000. (Samme område som
unlock-filen)

> så satte jeg flasher kablet til igen og lagde den backup fil jeg startede
> med at lave ind i telefonen igen ,med startadressen 00290000.

Og så flashe din backup i ved 00280000.

Så skulle det virke.

Nikolaj