hvilken ende??
Fra : JD

Dato : 08-12-01 18:18

Hej

Jeg har lige "fået" et skydehoved til fluestangen :)
men hvordan kan man se hvad der er for og bag på sådan én??

mvh
Jakob

Fra : Richard Erlandsen

Dato : 08-12-01 19:40

"JD" <jd@c.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Jeg har lige "fået" et skydehoved til fluestangen :)
> men hvordan kan man se hvad der er for og bag på sådan én??

Godt spørsmål! Jeg antar at skyteklumpen er tapert i begge ender og da er
det ikke enkelt. Normalt er taperingen lengre i spissen så du får prøve å
sammeligne ved å legge endene paralellt. Eller kanskje et skyvelær kan
benyttes til å måle?

-Richard

Fra : JD

Dato : 08-12-01 20:59

Når man sammenligner de 2 ender, er den ene en anelse tykkere end den anden

Fra : Henrik Ohlsson

Dato : 08-12-01 21:10

Den smalare änden borde vara spetsen.

Henrik