Hvilke rør til planteakvarier?
Fra : thomas schreiber

Dato : 07-12-01 22:04

Hej,

Der må vel være nogle hardcore plantefreaks blandt os.
Hvilke rør er speciel gode. Nogle gode / dårlige erfaringer?

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

" Op i røven med netetikette ! Længe leve anarkiet på nettet ! "

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 08-12-01 01:26

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Der må vel være nogle hardcore plantefreaks blandt os.
> Hvilke rør er speciel gode. Nogle gode / dårlige erfaringer?

Jeg har altid haft rigtig god erfaring med Triton rør, og kun dårlig
erfaring med Grolux.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Søren

Dato : 08-12-01 10:39

Har ret god erfaring med Sylvania varm hvid, det er samme rør som nogen af
dem Tropica anbefaler, bare en del billigere. Kan ikke huske hvilke :( men
hør Tonny fra AkvarieWest

--
SOS - www.hourbabe.com & www.tgp2galleries.com
icq#: 102169245

Fra : Peter

Dato : 08-12-01 22:08

"Soren 'Disky' Reinke" <disky@disky-design.ihsyd.dk> wrote in message

> Jeg har altid haft rigtig god erfaring med Triton rør, og kun dårlig
> erfaring med Grolux.

Dette er ikke første gang, vi hører godt om Triton på denne gruppe, så jeg
er begyndt at overveje et af disse rør. Men hvilken farve giver Triton rør?
Ikke rent teknisk, men farven som den opleves at se på: blålig? rødlig?
hvid/gul?

Vh.
Peter

Fra : ole larsen

Dato : 08-12-01 03:40

thomas schreiber skrev i meddelelsen <9urat8$f9q$1@sunsite.dk>...

>" Op i røven med netetikette ! Længe leve anarkiet på nettet ! "

Hvis du vil behandles som tænkende menneske, udtrykker du dig som
tænkende menneske.

Ole

Fra : thomas schreiber

Dato : 08-12-01 09:07

blablabla

Hvis alle folk opførte sig ordentligt, var der ikke brug for regler eller
NETETIKETTE!

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Op i røven med netetikette !
Regler er kun til for at sure mennesker har en undskyldning for at brokke
sig!

Fra : ole larsen

Dato : 08-12-01 15:02

thomas schreiber skrev i meddelelsen <9ushoc$7v1$1@sunsite.dk>...
>blablabla
>
>Hvis alle folk opførte sig ordentligt, var der ikke brug for regler eller
>NETETIKETTE!

Netop.
Og hvis min moster var sporvogn i Slagelse kunne du få en gratis tur.

> [...]
>Op i røven med netetikette !
>Regler er kun til for at sure mennesker har en undskyldning for at brokke

Plat sprog er kun for platte mennesker.
Og regler er til for at vi alle kan leve sammen på anstændig vis. Hvis du
er i tvivl kan du blot tænke (om muligt) på verdenssituationen.
Ole

PS. Netikette, hedder det.

Fra : thomas schreiber

Dato : 08-12-01 20:14

hvis du har mere du er utilkfreds over, syntes jeg du skal maile mig, og
undlade at forstyrre resten
af NG'en!

--

På forhånd tak
Thomas Schreiber

Fra : ole larsen

Dato : 08-12-01 21:09

thomas schreiber skrev i meddelelsen <9utori$88h$1@sunsite.dk>...
> [...]
>Op i røven med netetikette !
>Regler er kun til for at sure mennesker har en undskyldning for at brokke

Og bruge energi på sådan en gang forkælethed?
Og hvem forstyrrer med tåbelige provokationer?

PLOINK, og da du næppe kender de regler du nedgør, ikke kan citere og ikke aner
at det hedder netikette, betyder det at du er nu i mit kill-filter. Dvs at jeg ikke modtager
mails fra thomas schreiber. Det betyder naturligvis også at jeg ikke kan besvare yderligere
tåbeligheder fra dig.

Ole

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 09-12-01 19:41

"ole larsen" <oleNOSPAMtan@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
jeg ikke modtager
> mails fra thomas schreiber. Det betyder naturligvis også at jeg ikke kan

Ole siden du nu ved så frygteligt meget om alt, hvad med at sørge for denne
totalt irelevante diskussion (her i gruppen) foregår der hvor den skulle
nemlig i admin gruppen ?

Som Thomas skrev, du spilder vores andres båndbredde.

Fra : ole larsen

Dato : 09-12-01 20:19

Soren 'Disky' Reinke skrev i meddelelsen <3c13afb0$0$7903$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>nemlig i admin gruppen ?
>
>Som Thomas skrev, du spilder vores andres båndbredde.

Som du kan læse oven for, er jeg færdig med den disputs, mens du fortsætter.
Hvem spilder så båndbredde?

Ole

Ploink

Fra : thomas schreiber

Dato : 09-12-01 20:49

Nu skal du passe på du ikke ryger i hans killfilter. LOL!

/Thomas

Tror Ole spilder alle tid, når han hidser sig op over et citat. Poor boy...
*SUK*

Fra : Ikola

Dato : 09-12-01 20:56

thomas schreiber wrote in message <9ushoc$7v1$1@sunsite.dk>...
>blablabla
>
>Hvis alle folk opførte sig ordentligt, var der ikke brug for regler eller
>NETETIKETTE!

Netop på grund af folk som dig, er der behov for netikette. Gør dig selv den
tjeneste at læse den når du engang er blevet voksen.

>Op i røven med netetikette !
>Regler er kun til for at sure mennesker har en undskyldning for at brokke
>sig!

Det er vist ikke studiegæld, at dine penge går til. Velkommen i mit Kill
filter. PLOINK

/René

Fra : thomas schreiber

Dato : 09-12-01 21:06

Fra : Torben Mathiassen

Dato : 09-12-01 21:42

Det var dog utroligt så længe en diskussion ingen gider deltage i kan blive
ved.....

Torben

Fra : Jan Boegh

Dato : 10-12-01 08:46

"Torben Mathiassen" <torben.mathiassen@get2net.dk> wrote in message
> Det var dog utroligt så længe en diskussion ingen gider deltage i kan
blive
> ved.....

Ja, ikke?

Fra : ole larsen

Dato : 10-12-01 18:46

Jan Boegh skrev i meddelelsen
>"Torben Mathiassen" <torben.mathiassen@get2net.dk> wrote in message
>
>Ja, ikke?

Humor er et stærk medium.

Ole

Fra : Jan Boegh

Dato : 08-12-01 20:40

"thomas schreiber" <NOSPAMschreiber@c.dk> wrote in message

> " Op i røven med netetikette ! Længe leve anarkiet på nettet ! "

Har du bare dummet dig eller er du altid så tåbelig?

Og i øvrigt: ploink!

Fra : René Knudsen

Dato : 09-12-01 21:26

Hvad var denne disk.... gik ud på......