Mogens igen Mr d.
Fra : Erik Larsen

Dato : 07-12-01 19:17

Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:rj8P7.165$uQ4.8258@news.get2net.dk...

<> truge Udenrigsministeren med en kort regeringstid hvis han ikke omvender
<<sig
> fra hans forgængers arbejde og ideer.

>Har du en link eller en kilde, vi kan få fat i?

Læs Udfordringen denne uge

>Mr. D

I Ekstrabladet idag 7-12-01 har Mogens Hansen skrevet et læsebrev
gvor han skælder alle Hyklerne ud for ikke at gøre det Mogens mener
er det rigtigste.

Stakkels mand, han famler i blinde

Erik L

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 07-12-01 22:41

"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:rj8P7.165$uQ4.8258@news.get2net.dk...

Et enkelt spørgsmål: Moses Hansens navneforandring for mange år siden,
er den ulovlig, er den reg. af
offentlig myndighed?

Svar udbedes kort:

mvh
Ernst

Fra : Erik Larsen

Dato : 08-12-01 06:23

"Ernst Pedersen" <tingvej@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Et enkelt spørgsmål: Moses Hansens navneforandring for mange år siden,
> er den ulovlig, er den reg. af
> offentlig myndighed?

Det er hans danske og græske navn også, siges der? Mogens Moses Zorka

Erik L

Fra : Mr. D

Dato : 07-12-01 23:36

Erik Larsen <erik-larsen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:hV8Q7.122$SP.9633@news.get2net.dk...

> Læs Udfordringen denne uge

> I Ekstrabladet idag 7-12-01 har Mogens Hansen skrevet et læsebrev
> gvor han skælder alle Hyklerne ud for ikke at gøre det Mogens mener
> er det rigtigste.

Tak for det, Erik. Jeg vil prøve at få fat på dem

Mr. D