windows xp og athlon
Fra : SDK

Dato : 07-12-01 20:11

skal man installerer via 4 in 1 bundkort software når man har windows xp
installeret.

vh stig

Fra : Kaj-Aage Krull

Dato : 07-12-01 20:27

Prøv at se her:
http://www.viaarena.com/?PageID=21

Fra : Herman

Dato : 08-12-01 00:12

Yes samt nye driver til grafikkort hvis du vil spille

Jan Hermansen

Fra : Dorthe \"Ang3lFire\"~

Dato : 08-12-01 03:51

> Yes samt nye driver til grafikkort hvis du vil spille
nope, da win xp kommer med via4in1 drivers i forvejn, har selv prøvet at
installere via4in1 resultat compen blev utrolig langsom samt 117
fejlmeddelser. så jeg vil fraråde at installere via4in1 under xp hvis compen
køre stabilt, da via drivers følger med til xp.

hygge

Dorthe

Fra : Herman

Dato : 08-12-01 11:17

Ikke her der kan jeg køre alle spil samt de køre godt med nye driver
Samt nye driver til grafik kort (bruger ver.23.11)
Klip

Step Two: Download and install the latest 4in1 drivers

Currently these are the 4.35 version. The 4in1 drivers are the same for all
VIA chipsets and all Microsoft operating systems (Win 95, 98, 98SE, 2000, ME
& XP).

Latest VIA 4in1 Drivers

HTTP Download
FTP Dowload

4in1 4.35v
4in1 4.35v

If you have a hybrid chipset (ie. VIA southbridge and AMD northbridge),
please contact your motherboard manufacturer for the correct drivers.

Step Three: Do I need any other drivers?

Answer these questions and follow any instructions that apply to your
situation. Before you read through this information, know what chipset you
have on your motherboard.

Are you having any AGP problems?

If so, and if you use Win9X, Win2K or WinXP, please download and install
this latest AGP driver (released 23 Nov 01). No doubt this will be
incorporated into the next 4in1 driver pack, but for now it is available for
separate download.

AGP410 Driver

HTTP Download
FTP Dowload

AGP410 driver
AGP410 driver

Jan Hermansen

"Dorthe "Ang3lFire" Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> wrote in
message news:mefQ7.4861$z4.570733@news000.worldonline.dk...

Fra : SDK

Dato : 08-12-01 13:30

..
> [...]
compen
> køre stabilt, da via drivers følger med til xp.

øhh nu kom jeg så alligevel 4 i 1 ind på ny pc.
da jeg så ville installerer return to castle wolfenstein lavede den
adskillige fejl meddelser under installationen.og da jeg installerede den på
en win 98 pc kørte den fint nok.
nå jeg prøver at komme nogle drivere ind til grafikkort.

tak for svarende ind til videre

stig