Office2000 - spil
Fra : Anders Kristiansen

Dato : 07-12-01 18:59

Hej NG

Jeg ved at der i de fleste officepakker gemmer sig et spil.

Hvor i Office2000 ligger der noget?

Fra : Søren Blom

Dato : 07-12-01 19:12

"Anders Kristiansen" <Anderssk@email.dk> skrev i

> Jeg ved at der i de fleste officepakker gemmer sig et spil.
>
> Hvor i Office2000 ligger der noget?

Det er det som man på danske kalder "Påskeæg", som gerne er en og anden from
for hilsen fra de mennesker som har været med til at lave et program.
Det er meget forskelligt hvordan man finder disse "Påskeæg", man skal gerne
indtaste en underlig kombination af bogstaver eller gøre noget bestemt i
f.eks. Excel som jeg har hørt der skulle være et spil i, men lige hvordan
man får det frem aner jeg ikke.
Men prøv at bruge en søgemaskine til at finde flere oplysninger, for der er
helt sikkert sider på nettet der omtaler det.
Det skal lige sige at et "påskeæg" kan være meget andet end spil, prøv
f.eks. at skriv Volcano i Pauseskærm "3D tekst" i Windows 98 eller ME.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jan Kronsell

Dato : 08-12-01 00:36

Hej Anders!

> Jeg ved at der i de fleste officepakker gemmer sig et spil.
>
> Hvor i Office2000 ligger der noget?

Der liiger faktisk tilsyneladende ikke ret meget i Office 2000, men prøv at
se på www.eeggs.com under Computers - Applications.

Jan