Bønn for ungdommen
Fra : Grethe Juuhl

Dato : 07-12-01 16:02

Kjære Gud, jeg kommer innfor dn trone i Jesu navn.
jeg ber deg om å frelse og hjelpe undommen vår, du ser at de er i en veldig
aktiv og turbulent alder med mye rart som de kommer opp i av problemer.Send
ut fiskere til dem, vær så snill å strt arrangementer osm de finner
attraktive og liker å være med på.Åpne hjertene deres for Jesus.Hjelp de som
har havnet borti narkotika og andre ting,riv dem ut av de som de har havnet
opp i.

Elsker deg Jesus

Grethe

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 07-12-01 22:18

"Grethe Juuhl" <gr-ju@online.no> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> har havnet borti narkotika og andre ting,riv dem ut av de som de har

"Sandelig siger jeg jer: "Hvad I binder på jorden, skal være bundet i
himlen, og hvad I løser på jorden, skal være løst i himlen. Jeg siger jer
også: Alt, hvad to af jer på jorden bliver enige om at bede om, det skal de
få af min himmelske fader. For hvor to eller tre er forsamlet i mit navn,
der er jeg midt iblandt dem." (Matt.18, 18-20)

Tak Jesus, at du er den samme i går, i dag og til evig tid og dine løfter
gælder også idag. Tak Jesus for at vores unge må blive løst fra de mange
fristelser, som
kan ødelægge deres liv. Vi beder om at du beskytter og kalder på de unge,
som skal overtage ansvaret for vores lande. Vi tror på himmelske Far, at du
hører vor bøn og frelsen må nå disse unge. Tak at du hører vor bøn i Jesu
navn.

Ernst