Asante 6014 DSB switch?
Fra : Bruun

Dato : 07-12-01 14:51

Hejsa i gruppen,

Er der nogle her inde som ved hvordan pokker man kommer på sådan en fætter
gennem serial? Skal man bruge specialsoftware?!

Jeg har fundet settings til HyperTerminal på Asantes website. No luck :(

Hjælp ønskes :)

På forhånd tak,

Mvh Kim Bruun

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 09-12-01 19:42

"Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> gennem serial? Skal man bruge specialsoftware?!
>
> Jeg har fundet settings til HyperTerminal på Asantes website. No luck :(

Du bruger sikkert et forkert konsol kabel - man skal altid have at vide
hvilken type der er tale om til det produkt man sidder med.
Typisk er det lige-over serial eller et null-modem serial kabel, man skal
bruge.

Kik efter i manual/website efter consolecable o.lling.

Mvh
Martin

Fra : Bruun

Dato : 10-12-01 08:09

Hejsa,
"Martin Bilgrav" <bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote in message

> [...]
> bruge.
>
> Kik efter i manual/website efter consolecable o.lling.

Manualen er pist borte... Så jeg søger lige på web'n. Synes bare ikke jeg
fandt noget i 1ste omgang?

Jeg har prøvet med det kabel der følger med til Cisco-switche.

Mvh Kim Bruun

Fra : Bruun

Dato : 10-12-01 08:57

Hejsa,
"Martin Bilgrav" <bilgravCUTTHISOUT@image.dk> wrote in message

> "Bruun" <dikkedarer@hotmail.com> wrote in message

[SNIP]

> Kik efter i manual/website efter consolecable o.lling.

Jeg har fundet ud af det.. :) - der var 2 porte på switchen. Så det er bare
at gå gennem den anden :)

Mvh Kim Bruun