Problemer med 350 Mhz bundkort og grafikko~
Fra : Jesper Kildedal

Dato : 06-12-01 23:33

Hej NG

Jeg har for nylig købt et nyt grafikkort af mærket:
MSI GeForce 2 GTS PRO med 64 RAM
Det har jeg puttet i AGP-porten i mit bundkort selvfølgelig, som er et:
Soltek SL-67B med en Pentium 350 Mhz prosessor.

Men jeg har derefter haft problemer med at spille spil, på den måde at
computeren er gået kold efter lidt tid, hvor skærmen ikke fik noget signal
og jeg ikek kunne trykke på andet en Reset.

F.eks. Diablo 2, som jeg før har kunnet køre flydende, kan jeg kun spille i
2 min, før den går kold på den måde jeg har beskrevet.

Det er først noget jeg har oplevet efter jeg puttede det nye grafikkort.

Lige nu har jeg clocket den ned, for at den ikke skal gå kold i diverse
spil.

Jeg ville være meget glad, hvis der var en der ville hjælpe mig med mit
problem.

Mvh
Jesper Kildedal

Fra : Herman

Dato : 07-12-01 12:09

Husk nye driver til chipsættet, samt grafik kort
ali chips der bruger jeg agp182 fra ali (ALi AGP 1.82 - 11/19/2001)
Intel chips bruger jeg Application
(http://appsr.intel.com/scripts-df/filter_results.asp?strOSs=18&strTypes=DRV
&ProductID=572&OSFullName=Windows*+98+SE&submit=Go%21)
vai chips der bruger jeg 4 i1 fra via
(ftp://downloads.viaarena.com/drivers/4in1/)

Driver til grafik kort (http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=windows9x)

Håber det er til noget hjælp

Med venlig hilsen
Jan Hermansen