Skærme
Fijala 3554
SONY Hi-Bright - ny elektronkanon
Fra : Apollon

Dato : 06-12-01 22:36

Sony har lige introduceret en videreudvikling af deres kendte L-SAGIC
elektronkanon - der er grundlaget for alle deres nuværende FD-Trinitron
CRT'er.
Den hedder Hi-Bright L-SAGIC og den skulle omtrent kunne udsende med dobbelt
så meget lysintensitet som den 'gamle' L-SAGIC. Den skulle udsende med en
intensitet på 200 cd/m2 imod ca. 100 cd/m2 på mange af de nuværende - altså
med næsten dobbelt så klare billeder end de nuværende L-SAGIC modeller...
Men jeg tror nu nok at folk selv skal have syn for sagen ) for at
bedømme SONY's nye Wundermittel...

Se: http://www.sony-europe.com/presscenter/PressShow.x?articleid=647

New standards in image quality and reliability
The A230 provides an approximately 80 per cent improvement in picture
brightness (200cd/m2 compared to 110cd/m2 in the A220) with the Hi-BrightTM
version of L-SAGIC (Low voltage Small Aperture Grid with Impregnated
Cathode) electron gun. The integration of an impregnated tungsten cup
enables a smaller aperture and leads to greater focus, improved brightness
and significantly longer operational life. Despite the technical hurdles
involved with this level of brightness, the A230 differs from many rival
monitors in offering excellent focus even at maximum brightness levels --
separate operating modes and extra software are not required.

mvh.
Apollon

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 06-12-01 23:05

"Apollon" <tomkat@mail1.stofanet.dk> skrev (endnu engang)

> Sony har lige introduceret en videreudvikling af deres kendte L-SAGIC
> elektronkanon - der er grundlaget for alle deres nuværende FD-Trinitron
> CRT'er.

<SNIP bla bla bla>

Ja, ja... Vi har fattet det.

mvh
Peter

Fra : Madsen

Dato : 07-12-01 03:03

"Chuke Mimergolf" <spam@nej.for.pokker> skrev:

> <SNIP bla bla bla>
>
> Ja, ja... Vi har fattet det.

Skal der nu også hånes over at folk fortæller om nye skærm-
teknologier i en nyhedsgruppe?

Madsen.