Indgang
Fra : David Blangstrup

Dato : 06-12-01 21:45

Er der nogen, der kan fortælle mig, hvordan jeg laver en indgangs-side, der
kan sniffe hvilke browsere, der besøger mig, og så dirigere dem til den ene
eller den anden side, alt efter om de kan ordentlig css eller ej? Er det
muligt? Hvordan gør man det?
- David
--
http://david.blangstrup.dk

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 06-12-01 21:52

"David Blangstrup" <david@blangstrup.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ene
> eller den anden side, alt efter om de kan ordentlig css eller ej? Er det

Dette kan ikke gøres via html. Du skal enten bruge JavaScript eller et
serverside script (Bedst).

Spørg i de respektive grupper:

JavaScript: news:dk.edb.internet.webdesign.clientside

For serverside: news:dk.edb.internet.webdesign.serverside
PHP: news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.php
ASP: news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp

--
/Kasper
Anders Fogh - Han er go'