problemer med opsætning af netværk i XP
Fra : dentro

Dato : 06-12-01 17:33

Jeg har nogle problemer med opsætningen, som jeg ikke
lige kan forklare her. Hvis du har meget forstand på
netværk må du gerne kontakte mig på ICQ nummer
33379605 - tak! :)

/dentro

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 07-12-01 20:10

dentro wrote:

> [...]
> lige kan forklare her. Hvis du har meget forstand på
> netværk må du gerne kontakte mig på ICQ nummer

Hvorfor må vi andre ikke være med, - er det ikke det der er meningen med
grupperne?

Elmer

Fra : dentro

Dato : 08-12-01 21:07

"Jørgen Elmer" <elmermadsen@post.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:3C111403.F8297ECE@post.tele.dk...

> Hvorfor må vi andre ikke være med, - er det ikke det
der er meningen med
> grupperne?

Jow.... men 1) jeg havde ikke lige tid til at forklare
det hele på daværende tidspunkt og 2) så tror jeg ikke
det kunne blive løst med ét svar, så der skulle noget
konversation til, hvilket er hurtigst over ICQ.