Hjælp IE6.0 vil gemme jpg filer som bmp
Fra : .Kody

Dato : 06-12-01 17:27

Hejsa

Min IE 6.0 er pludselig begyndt kun at ville gemme jpg filer som
ikke-navngiver.bmp, når jeg forsøger at gemme et billede.

Hvad kan det skyldes ?

..Kody

Fra : Gevaldi

Dato : 06-12-01 17:45

".Kody" <mgs@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Min IE 6.0 er pludselig begyndt kun at ville gemme jpg filer som
> ikke-navngiver.bmp, når jeg forsøger at gemme et billede.
>
> Hvad kan det skyldes ?

Prøv at tømme din internet cache

Fra : .Kody

Dato : 06-12-01 20:35

"Gevaldi" <dynamolygte@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse

> ".Kody" <mgs@email.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at tømme din internet cache

Det hjalp ikke

Det er når jeg højreklikker på et billed og vælger "gem som", at de
automatisk
vælger ikke-navngivet.bmp, faktisk kan jeg ikke vælge at gemme billedet som
jpg. selvom jeg kan se i browseren at det er en jpg. fil.

..Kody

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-12-01 22:07

Thu, 6 Dec 2001 20:35:01 +0100, skrev ".Kody" <mgs@email.dk>: