Enestående byggegrund ved Langelandsk bade~
Fra : Poul Larsen

Dato : 06-12-01 16:38

"Rubrik: Enestående byggegrund ved Langelandsk badeby (Ristinge), til salg.
700 kvm byggegrund, kun 125 m fra havet, havudsigt. 250.000 kr. Se mere på
http://ristinge.homepage.dk/grundsalg/grundsalg.htm"

Fra : Jens Petersen

Dato : 06-12-01 19:20

On Thu, 6 Dec 2001 16:37:55 +0100, "Poul Larsen" <poullarsen@e-far.dk>
wrote:

>"Rubrik: Enestående byggegrund ved Langelandsk badeby (Ristinge), til salg.
>700 kvm byggegrund, kun 125 m fra havet,

Orv, det er jo lige et stenkast fra havet

--
Jens

Barking dogs sometimes bite.

Fra : Erik Haaest

Dato : 23-12-01 11:45

Svar: Ja, hvis man kan kaste en sten 125 meter, har Jens Petersen ret. Men
da jeg selv bor ved siden af den grund, der er til salg, vil jeg påpege, at
man ikke behøver bo i glashus for at være træt af stenkastere.
EH

Fra : S B

Dato : 06-12-01 21:36

"Poul Larsen" <poullarsen@e-far.dk> wrote in

> "Rubrik: Enestående byggegrund ved Langelandsk badeby (Ristinge), til
> salg. 700 kvm byggegrund, kun 125 m fra havet, havudsigt. 250.000 kr.
> Se mere på http://ristinge.homepage.dk/grundsalg/grundsalg.htm"

100 kr. en pakke matadormix (af de store) og 2 stk. 1½ l. cola er hermed
budt.
Men hvis du henvender dig i de grupper som er til køb og salg, kan det være
du får mere.

Søren

Fra : Michael Andersen

Dato : 06-12-01 22:35

S B <sfb@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns916FDBA4EAC45SB@193.88.15.201...
> [...]
> budt.
> Men hvis du henvender dig i de grupper som er til køb og salg, kan det

Er det CocaCola?

/michael

Fra : Christian Andresen

Dato : 07-12-01 08:39

Jeg byder 1 pakke AfterEigth, 4 liter Mobil1 motorolie (lettere brugt) og en
nissehue.

christian

Fra : Morten Guldager

Dato : 07-12-01 10:08

On Fri, 7 Dec 2001 08:38:54 +0100, Christian Andresen wrote:
>Jeg byder 1 pakke AfterEigth, 4 liter Mobil1 motorolie (lettere brugt) og en
>nissehue.

AfterEigth og nissehue kender jeg, men motorolien, kan den brænde?

/Morten

Fra : Christian Andresen

Dato : 07-12-01 10:28

Ja, det vil jeg da mene