Lokomotivet thomas
Fra : Morten Thor

Dato : 06-12-01 16:22

Hej
Eksisterer "Lokomotivet Thomas" på VHS og i så fald hvor kan den købes?
Hilsen Tina

Fra : Anne-Christine Chris~

Dato : 06-12-01 16:24

Hej

Hvorvidt båndene kan købes i Danmark, skal jeg ikke kunne sige, men jeg ved
at i USA er Thomas meget populær og fås selvfølgelig på bånd, sååå mon ikke
de kan findes herhjemme også...

Stinne

Fra : Jesper Abrahamsen

Dato : 07-12-01 08:44

Jeg købte det på et postkontoret i Danmark. Det er godt nok to år
siden, men de har måske flere på lager.

mvh
Jesper Abrahamsen

Fra : christina

Dato : 15-12-01 17:30

Hej,

Jeg har 2 af slagsen ("Thomas og Godsvognene" + "Thomas, Terence og sneen")
som også er købt for et par år tilbage, på et postkontor.
Hvis ikke du har held på postkontoret, så prøv at kontakte nedenstående:

The Marketing Group A/S
Amager Landevej 246
2770 Kastrup
tlf: 32 460999

mvh
christina

Fra : Thomas Paw Nielsen

Dato : 12-12-01 20:23

Hejsa ...

Jeg har set Lokomotivet Thomas på video i både
legetøjsforretninger,postkontoret og supermarkeder..mine sønner har 2 af dem
og det er flere små afsnit på hvert
bånd...desuden kan man købe Lokomotivet Thomas som batteridrevet briotog
Hilsen Karin

Morten Thor <thor@post.tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3c0f8d31$0$81681$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...