Rule der filtrerer virus fra i Outlook XP?
Fra : Niels Sloth

Dato : 06-12-01 08:50

Hej gruppe.

Jeg får en masse emails med virus lige for tiden (ca. 20 om dagen), og
jeg vil høre om det er muligt at sætte en regel op der automatisk
sletter disse mails baseret på navnet på deres attachment. Eller evt.
subject, som oftest er "Re:".

Mvh. Niels

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-12-01 17:21

"Niels Sloth" <sloth@post1.tele.dk> wrote in message
> sletter disse mails baseret på navnet på deres attachment. Eller evt.
> subject, som oftest er "Re:".

Det ville vist være uklogt at slette alle mails, der starter med Re:.

Fra : Niels Sloth

Dato : 09-12-01 15:35

>Det ville vist være uklogt at slette alle mails, der starter med Re:.

Helt enig, men de her mail har altså kun "Re:" og ikke andet i subject
feltet.

En anden mulighed er at slette baseret på den sidste del af filnavnet
på attachment, men jeg kan heller ikke se hvordan det kan lade sig
gøre.

Niels