Kan ikke sende med Outlook
Fra : Sune

Dato : 05-12-01 22:20

Jeg har overført mine mails og indstillinger fra Outlook Express til
Outlook, men nu kan jeg ikke sende (kun modtage) post i Outlook. Jeg
får en fejlmeddelelse som sige: Fejl 0x80004005 med smtp-serveren. Jeg
kan stadigvæk sende med Express...

Er der nogen som kan hjælpe?

Hilsen Sune

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 08-12-01 10:58

A dude from the usenet called sune.removetomail@spamfilter.dk (Sune)
wrote:

> [...]
>Outlook, men nu kan jeg ikke sende (kun modtage) post i Outlook. Jeg
>får en fejlmeddelelse som sige: Fejl 0x80004005 med smtp-serveren. Jeg

Er du sikker på at du har indskrevet den rigtige SMTP server under
account settings? Prøv at sammenlig med dine settings med O.E.

--
Palle Hans Jensen

If the pen is mightier than the sword, and a picture
is worth a thousand words, how dangerous is a fax?