Har jeg en mærkelig CPU ? :-)
Fra : PhMagic

Dato : 05-12-01 20:28

Jeg har en amd 1200 socket A cpu, da jeg skulle til at smække noget
kølepasta på så jeg at der er en lille firkant midt på toppen af cpu'en som
er det eneste som berører min køler, så sidder der 4 skumgummi-fiduser ude i
siderne.... så nytter det jo ikke noget at smide kølepasta på ... kan det
godt passe at den kun skal berøre den lille 1x1 cm plade som sidder midt på
cpu'en ?

Fra : Jonny Jensen

Dato : 05-12-01 20:43

*LOL*

Ja, den er god nok, der skal kun kølepasta på selve den lille flade i
midten. Og husk at der skal et meget tyndt lag på. Jeg vedlægger lige et
link til en god vejledning i at påsmøre kølepasta.

http://www.arcticsilver.com/arctic_silver_instructions.htm

Jonny.

Fra : René Jensen

Dato : 05-12-01 20:53

PhMagic wrote:
> [...]
> godt passe at den kun skal berøre den lille 1x1 cm plade som sidder midt på

Hehe ... ja, CPU'en er rent faktisk kun den lille 1x1 cm plade.
Siliciumpladen, som CPU'en er monteret på, bruges kun til at skabe
forbindelse mellem CPU'en og motherboardet.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"