Win ME & Win XP hjemmenetværk ?
Fra : Bent Fer

Dato : 05-12-01 17:30

Er der noget der hedder netbiu i Win XP, jeg forsøger at hjælpe en kammerat
med hans hjemmenetværk, Servermaskinen kører win Me med 2 netkort og
internetadgang via kabelmodem, klient kører Win XP og 1 netkort.

--
Venlig hilsen
Bent Fer

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-12-01 20:21

"Bent Fer" <fer@fjernfakse.dk> wrote in message
> [...]
> med hans hjemmenetværk, Servermaskinen kører win Me med 2 netkort og
> internetadgang via kabelmodem, klient kører Win XP og 1 netkort.

Hvis det er XP Home, så kan du ligeså godt glemme det
Der har været et par artikler desangående bla i pc magazine

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-12-01 09:01

On Wed, 5 Dec 2001 17:29:44 +0100, "Bent Fer" <fer@fjernfakse.dk>
wrote:

> Er der noget der hedder netbiu i Win XP

Hvad vil du med NetBEUI?

> jeg forsøger at hjælpe en kammerat med hans hjemmenetværk,

NetBEUI er ikke nødvendigt.

> Servermaskinen kører win Me med 2 netkort og internetadgang
> via kabelmodem, klient kører Win XP og 1 netkort.

Da begge maskiner alligevel skal på Nettet, skal du have IP
installeret under alle omstændigheder, og så er der ingen grund
til også at installere NetBEUI.

-A