120 Gb harddisk
Fra : Harry Rasmussen

Dato : 04-12-01 20:20

Hej.

Jeg har lige et problem med en 120Gb harddisk, hvordan kommer jeg uden om
det problem at bios´n ikke vil læse mere end 60 Gb.
Jeg har jo lige problemet med at få den partioneret og formateret.

Mvh.
Harry

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 04-12-01 20:32

"Harry Rasmussen" <harry.gr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige et problem med en 120Gb harddisk, hvordan kommer jeg uden om
> det problem at bios´n ikke vil læse mere end 60 Gb.
> Jeg har jo lige problemet med at få den partioneret og formateret.

Så skal du nok have opdateret din bios.

--
Med Venlig Hilsen
Henrik Bruun-Petersen

Fra : Harry Rasmussen

Dato : 04-12-01 20:41

Jeg har opdateret min bios så det kan ikke være det.

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 04-12-01 21:59

Kig på producentes hjemmside. De har sikkert en patch der kan klare
problemet.

Mvh. Brian

Fra : -=Madsen=-

Dato : 05-12-01 12:49

Brug Fdisk fra en Windows ME Startdiskette, det er det gamle Fdisk program
som har begrænsningen