Kan det være rigtig at nogle folk er så du~
Fra : Daniel Blankenstiene~

Dato : 04-12-01 17:45

Det må f£$?#¤ være en joke!
http://home.dal.net/shrub/Adequacy_org%20%20Is%20Your%20Son%20a%20Computer%2
0Hacker.htm

--
Mvh Daniel Blankensteiner
__________________________
db@TraceRoute.dk

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 04-12-01 17:55

Hvad sker der der ? - total grineren :)

Fra : Daniel Blankenstiene~

Dato : 04-12-01 18:05

Søren Gørtz Olesen <mail@sark.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9uiv5c$mjt$1@sunsite.dk...
> Hvad sker der der ? - total grineren :)
Manden må jo være sindssyg dum:
Citat: "BSD, Lunix, Debian and Mandrake are all versions of an illegal
hacker operation system, invented by a Soviet computer hacker named Linyos
Torovoltos, before the Russians lost the Cold War"
Men dette er ikke engang det dummeste!

mvh
db

Fra : Søren Gørtz Olesen

Dato : 04-12-01 18:10

> Men dette er ikke engang det dummeste!

Nej, jeg tror noget af det dummeste er der hvor han opfordre andre forældre
til at tjekke om deres børn er hacker, eks. hvis deres børn ville have nye
grafik kort, eller hvis de vil have en anden ISP var de sikkert hackerer

Fra : Daniel Blankenstiene~

Dato : 04-12-01 18:48

Søren Gørtz Olesen <mail@sark.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9uj01v$p6s$1@sunsite.dk...
> [...]
> grafik kort, eller hvis de vil have en anden ISP var de sikkert hackerer
Ja, han er sgu ikke for klog! *GG*

mvh
db

Fra : Jakob Færch

Dato : 04-12-01 20:26

In article <9uj01v$p6s$1@sunsite.dk>,
"Søren Gørtz Olesen" <mail@sark.dk> wrote:

> [...]
> grafik kort, eller hvis de vil have en anden ISP var de sikkert hackerer

Jeg synes nu også sammenligningen mellem AMD og Intel er ret god:

"AMD is a third-world based company who make inferior, "knock-off"
copies of American processor chips. They use child labor extensively in
their third world sweatshops, and they deliberately disable the security
features that American processor makers, such as Intel, use to prevent
hacking. AMD chips are never sold in stores, and you will most likely be
told that you have to order them from internet sites. Do not buy this
chip! This is one request that you must refuse"

/Jakob

Fra : Allan Olesen

Dato : 14-12-01 22:48

"Daniel Blankenstiener" <dslb@linuxmail.org> wrote:

>Manden må jo være sindssyg dum:

Undskyld, jeg falder ind i tråden så sent.

Manden er ikke dum.

Og folk har tydeligvis en dårlig hukommelse, for det er ikke første
gang, at en artikel på adequacy.org har skabt forargelse. Jeg kan
stadig huske dengang, en dansk deltager i deres diskussion blev
beskyldt for at bruge hackerværktøjet telnet...

Morale 1:
Hvis man ønsker at forarge folk, og man formår at balancere på grænsen
af hvad de vil tro på, at man mener alvorligt, kan man komme rigtig
langt.

Morale 2:
Artiklen, og reaktionerne på den, viser med skræmmende tydelighed, at
omtalte grænse ligger meget langt ude.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 04-12-01 20:54

"Daniel Blankenstiener" <dslb@linuxmail.org> wrote in message
> Det må f£$?#¤ være en joke!

http://home.dal.net/shrub/Adequacy_org%20%20Is%20Your%20Son%20a%20Computer%2
> 0Hacker.htm

OLD!

Fra : Karsten H.

Dato : 04-12-01 23:35

Thus spake Jakob Wolffhechel in

> OLD!

Sjov :)

--
Karsten H. (Public PGP key at www.egotrip.dk/pgp.php)
Som har skrevet delen før @ baglæns for at narre fjenden i Aalborg.

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 05-12-01 01:16

"Karsten H." <netsrak@egotrip.dk> wrote in message
> Thus spake Jakob Wolffhechel in

> Sjov :)

jeg så den klokken 7 og sendte fluks den her besked til 120 folk på min icq:

<http://adequacy.org/?op=displaystory;sid=2001/12/2/42056/2147>
<SCROLL NED TIL PUNKT 6 (FUCKING AWFUL) det bliver nødt til at være en
joke.>

så old.. ja.. sjov ja.. ordlyden endnu sjovere :)

Fra : Søren Gellert

Dato : 05-12-01 16:41

> så old.. ja.. sjov ja.. ordlyden endnu sjovere :)

Det er det sjoveste jeg har læst i måneder, hold da kæft

mvh Søren Gellert

Fra : Jakob Wolffhechel

Dato : 06-12-01 14:46

"Søren Gellert" <slg@scanconsult.dk> wrote in message

> Det er det sjoveste jeg har læst i måneder, hold da kæft

det er folk som ham, der er skyld i, hvis jorden går under i et frådende
atom-ragnarok, imo.

"that's the problem with fundamentalists... they take the word of the
scriptures litterally"

/J

Fra : dd

Dato : 06-12-01 00:46

Det er en joke.
Se på linkene i historien. ex ordet "denial" linker til en tekst med hvor
Clinton nægter at have haft O-sex med monica.