IFRAME og "tilbage-knap"
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 04-12-01 00:57

Jeg har en side med en IFRAME i, som jeg kan navigere rundt i. Men jeg kunne
godt tænke mig en "tilbage"-knap, der skal sidde på min hovedside ... men
hvor klik på linket skal referere til indholdet af min IFRAME. Men hvordan
gør jeg det ? Normalt ville jeg lave det som

.... men hvordan får jeg den til at pege på min IFRAME ? Jeg er ikke
interesseret i at have min tilbage-knap i selve min IFRAME.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Gad vide hvor lang tid der går, inden danskerne
finder ud af, at de har købt katten i sækken til valget ...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-12-01 01:30

Mon, 3 Dec 2001 23:56:31 +0000 (UTC), skrev Jesper Stocholm
<spam200111@stocholm.dk>:

>... men hvordan får jeg den til at pege på min IFRAME ? Jeg er ikke
>interesseret i at have min tilbage-knap i selve min IFRAME.

Du skal naturligvis have givet din <iframe> et navn, så prøv at
leg lidt med
<INPUT TYPE="button" VALUE="BACK" onClick="parent.FRAME TARGET
NAME.history.back()">
--
med venlig hilsen
Knud