Åbn nyt vindue ... fra popup-vindue
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 03-12-01 18:44

Kan det passe, at jeg ikke kan åbne et nyt vindue fra et popup-vindue ?

Jeg bruger følgende kode til at åbne et vindue :

function NewWindow(mypage, myname, w, h, scroll) {
var winl = (screen.width - w) / 2;
var wint = (screen.height - h) / 2;
winprops = 'height='+h+',width='+w+',top='+wint+',left='+winl+',scrollbars='+scroll+',resizable'
win = window.open(mypage, myname, winprops)
if (parseInt(navigator.appVersion) >= 4) { win.window.focus(); }
}

og linket:

Men i det vindue jeg nu har åbnet vil jeg gerne kunne åbne endnu et
popup-vindue ... men den vil kun åbne det i det allerede eksisterende
popup-vindue. Jeg vil altså gerne kunne bruge koden ovenfor i det nye
vindue der er poppet op.Hvis jeg derimod loader koden ovenfor i et
seperat vindue via et direkte link, så er der ingen problemer med at
få et nyt vindue til at poppe op.

Hvordan grejer jeg den ?

--
Jesper Stocholm
http://stocholm.dk

"Når man skal tisse, er der intet i verden, der er vigtigere ..."

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-12-01 19:13

Mon, 3 Dec 2001 17:44:28 +0000 (UTC), skrev spam@stocholm.dk
(Jesper Stocholm):

>Men i det vindue jeg nu har åbnet vil jeg gerne kunne åbne endnu et
>popup-vindue ... men den vil kun åbne det i det allerede eksisterende

Det er fordi navnet på vinduet er det samme, link2, skal blot
hedde noget andet.
--
med venlig hilsen
Knud