Ny støjsvag pc
Fra : Christopher Højsbo

Dato : 03-12-01 18:44

Hejsa,

Jeg står og skal bygge en meget støjsvag pc. Er der nogle gode råd ?
- Jeg vil ikke ud i noget vandkøling eller lignende, - altså udelukkende
traditionel blæserkøling...

Det jeg er interesseret i er, at bygge en P4 eller en AMD maskine.
- Det vil sige at jeg eftersøger erfaringer med følgende...

Strømforsyning
Støjsvagt kabinet
Støjsvag cpu-køler osv...

Hilsner

Christopher

Fra : EA

Dato : 03-12-01 20:28

Køb dig en low-noise strømforsyning og CPU cooler med Pabst blæsere
f.eks fra studiedata.dk, samt evt. et low noise kabinet, f.eks et
Chieftec som jeg har købt hos Proconsult , eller et af de som
Studiedata har. Hvis dit grafikkort har en blæser så overvej også at
skifte den ud. Så kommer din PC ikke til at sige ret meget :)