Digitalkamera
Fra : Anders Kristiansen

Dato : 03-12-01 18:17

Hej NG.

Jeg kan altså ikke finde en NG som omhandler digitalkamera, så hvis dette er
skudt helt ved siden af må i undskylde...

Findes der et digitalkamera hvor man, lige efter man har taget billedet kan
kalde det navn eller nummer efter eget valg, eventuelt sætte navn på selve
billedet.

Det er til en der bruger polaroid billeder af personer og som skal kunne
bladre billederne igennem og se hvad personen hedder. Det plejer hun at
skrive i hånden under billedet

Fra : Martin Petersen

Dato : 03-12-01 18:24

Prøv i news:dk.fritid.foto

- Martin

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-12-01 18:40

> [...]
kan
> kalde det navn eller nummer efter eget valg, eventuelt sætte navn på selve

Kender ikke lige nogen, men mit Kodak DC265 og andre kan man indspille en
lydfil sammen med billedet

Brian

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 03-12-01 21:55

"Brian Hansen" <blh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Kender ikke lige nogen, men mit Kodak DC265 og andre kan man indspille en
> lydfil sammen med billedet

Og når hun så bladre i billederne så siger det "Hej jeg hedder Peter" eller
hvad

Mvh
Henrik

Fra : Brian

Dato : 04-12-01 08:54

> Og når hun så bladre i billederne så siger det "Hej jeg hedder Peter"
eller
> hvad

Man skal godt nok lige trykke på play først.

Brian

Fra : Mathias Enevoldsen

Dato : 04-12-01 11:44

"Anders Kristiansen" <Anderssk@email.dk> wrote in message

> [...]
>
> Det er til en der bruger polaroid billeder af personer og som skal kunne
> bladre billederne igennem og se hvad personen hedder. Det plejer hun at

Memento enters the digital era...

--
/mathias

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 04-12-01 13:40

Anders Kristiansen wrote:

> Findes der et digitalkamera hvor man, lige efter man har taget billedet kan
> kalde det navn eller nummer efter eget valg, eventuelt sætte navn på selve
> billedet.

Prøv evt. at kigge på www.dpreview.com og se om du kan finde noget info
om det der. Sitet og dens reviews af digitale kamera'er er i hvert fald
ret omfattende.

--
Joergen Ramskov - Folding for the Cause!
http://teameggroll.com