knytte en hændelse til en combobox
Fra : Tina Hoffmann

Dato : 02-12-01 19:47

Jeg forsøger at få et tekstsfelt til at indeholde et bestemt tal alt efter
hvilken "værdi" man vælger fra comboboxen (f.eks. værdien "Hansen" eller
hvad man nu har lagt ind i comboboxen).
Jeg mangler bare koden til at få tekstfeltet til at vise tallet, nogen
ideer?

Fra : Niels

Dato : 03-12-01 14:04

"Tina Hoffmann" <tina@archmail.com> wrote in message
> [...]
> hvad man nu har lagt ind i comboboxen).
> Jeg mangler bare koden til at få tekstfeltet til at vise tallet, nogen

Du skla kigge på comboboxens OnChange .

--
Niels Henriksen
Systemudvikler