Godt Nytår
Fra : Kevin Edelvang

Dato : 02-12-01 07:26

Ja, jeg ville bare ønske de af jer, der er "kirkelige" kristne et
rigtigt godt nytår!

Må Guds velsignelser bestandig være hos jer i det kommende år.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Børge Jensen der bo~

Dato : 02-12-01 09:17

"Kevin Edelvang" <barok@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kevin Edelvang
I lige Måde men først Velsignet Jul

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen der er fra Viborg
www.nydheder.subnet.dk www.oplevjesus.dk

Fra : Marina Norling Jørge~

Dato : 02-12-01 10:16

Børge Jensen der bor i Viborg. <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9uco0p$13m$1@sunsite.dk...

> "Kevin Edelvang" <barok@mail.dk> skrev i en meddelelse
> I lige Måde men først Velsignet Jul

Hej Børge!
Jeg tror nok Kevin taler om kirkeåret - Faktisk er det første søndag i
advent!
Marina

Fra : Børge Jensen der bo~

Dato : 02-12-01 10:31

"Marina Norling Jørgensen" <marina-n@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> advent!
> Marina
> Ja det kom jeg først i tanke om efter det var sendt.
jeg har det nemlig ikke så godt i dag jeg trænger til forbøn da jeg ikke er
helt rask i dag.
men Gud er også den store læge og vi fik lægdom ved han sår på Golgata kors.

Fra : Live4Him

Dato : 02-12-01 12:54

"Børge Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
er
> helt rask i dag.
> men Gud er også den store læge og vi fik lægdom ved han sår på Golgata
~~~~~~~~~~~~
Hvordan kan du være syg når du ifølge bibelen HAR fået lægedom. Du skal se,
det er nok bare djævelen der vil bilde dig ind du er syg. Din bekendelse
betyder jo alt - bare gentag hele tiden : "jeg ER ikke syg, jeg ER ikke
syg". Bibelen siger du ikke er syg, ergo er du ikke syg.

jørgen.

Fra : Børge Jensen der bo~

Dato : 02-12-01 13:31

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Børge Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> wrote in message
menighedens ældste og de sal bede troen bøn og Gud skal oprejse ham fra
sengen

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-12-01 14:00

"Børge Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:9ud6s2$234$1@sunsite.dk...
> "Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> menighedens ældste og de sal bede troen bøn og Gud skal oprejse ham
> fra sengen

Hej Børge.

Det er altså lidt svært at se hvad du egentlig har skrevet!

Når du svarer på et indlæg, så sørg gerne for at der ikke står sådanne
> på den linie hvor du skriver dit svar. Det vil gøre det meget
lettere at finde ud hvad du skriver og hvad du citerer af hvad andre
har skrevet.

Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Skabelse og Syndflod" - http://www.syndflod.dk
"Det evige Evangelium" - http://www.sdanet.dk

Fra : Live4Him

Dato : 02-12-01 14:20

> Bibelen lære er nogle i bland jer syge skal han til kalde
> menighedens ældste og de sal bede troen bøn og Gud skal oprejse ham fra
> sengen
~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja, jeg er selv blevet bedt for på denne måde flere gange, uden jeg dog blev
helbredt.

jørgen.

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 02-12-01 23:56

> "Børge Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> wrote in message

Er det ikke kun i folkekirken, man siger "godt nytår" 1. søndag i advent?
God bedring til dig Børge. I Jesu Kristi navn og på Hans løfter, beder jeg
for dig, at du må blive hurtigt rask igen.

> [...]
> betyder jo alt - bare gentag hele tiden : "jeg ER ikke syg, jeg ER ikke
> syg". Bibelen siger du ikke er syg, ergo er du ikke syg.

Så, så, så, så, så, jørgen, ikke sparke til en mand der ligger ned
Læser jeg en lille bitte smule sarkasme og ironi mellem linierne? Nej, nej
selvfølgelig ikke. Det må være Djævelen der fik mig til at tænke så'en.

mvh
Ernst

Fra : Erik Larsen

Dato : 03-12-01 01:20

> [...]
> betyder jo alt - bare gentag hele tiden : "jeg ER ikke syg, jeg ER ikke
> syg". Bibelen siger du ikke er syg, ergo er du ikke syg.

Hvor siger Bibelen man ikke kan være syge????

Erik L

Fra : Erik Larsen

Dato : 03-12-01 01:18

"Børge Jensen der bor i Viborg." <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> helt rask i dag.
> men Gud er også den store læge og vi fik lægdom ved han sår på Golgata

Det er nu ikke helt korekt, det var de 39 piskeslag der betalte for de
fysiske
lidelser og tornekronen der blev sat på Jesus hoved, der betalte for de
Pysiske
lidelser. Korset på Golgata var det døden, der giver dig liv (hvis du da er
døbt
til Jesu død Rom 6,4)

Erik L

Fra : Live4Him

Dato : 03-12-01 12:19

"Erik Larsen" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> fysiske
> lidelser og tornekronen der blev sat på Jesus hoved, der betalte for de
~~~~~~~~~~
Sludder og vrøvl. Ren spekulation. Hvor står der at Jesus betalte for
fremtidige menneskers psykiske sygdomme ? Og hvad menes der med at Han
betalte ? Hvem betalte han ? Det er vranglære, løgn og fordrejelser fra LO.

jørgen.

Fra : Erik Larsen

Dato : 03-12-01 19:01

> [...]
> fremtidige menneskers psykiske sygdomme ? Og hvad menes der med at Han
> betalte ? Hvem betalte han ? Det er vranglære, løgn og fordrejelser fra

Kære Jørgen, den historie om tornekransen hvis pinsler der blev pålagt Jesus
for alle pysiske sygdomme er meget ældre end LO, måske endda LO har fået
Historien fra Baptistmenigheden i Thisted, hvor min Farfar og Farmor kunne
historien lang tid før Ulf Ekmann lærte at tisse i sin ble.

Jeg kunne sagtens give dig skriftsteder, men foretrækker ikke, indtil dit
sprogbrug har forbedret sig.

Derudover behøver du ikke smide LO og dets skam i hovedet på mig,
for er det ikke dig selv der er et fejlprodukt, hentet ud af LOs physiske
optræningcenter i København??.

Erik L

Jesus græd blod.