ACER DVD-drev
Fra : Peter Düring

Dato : 01-12-01 22:05

Har lige købt et fabriksnyt ACER-DVD-drev. Det virker fint med medfølgende
software. Videosignalet kører fint ud på det store TV app. i stuen via mit
RIVA TNT2 - 32 mb ram - over TV-ud stikket. Alt kører perfekt, bortset fra
at der i samtlige panoreringer og tilt i filmene forekommer frysning af
billedet og digitale udfald (jitter). Ifølge de opgivne systemkrav til
drevet skulle min P3 - 733mhz og 200 mb ram være rigelige ressourcer til at
kunne køre fejlfrit. Har ligeledes hentet de seneste opdaterede drivere både
til grafikkortet og til drevet, samt til PowerDVD-programmet, men har stadig
denne fejl. Ved afspilning af den samme disk på et normalt DVD apparat ingen
fejl. Er der nogen go'e ideer?
vh. Peter Düring

Fra : Madsen

Dato : 01-12-01 22:20

"Peter Düring" <peter@tv.dk> skrev:

> [...]
> systemkrav til drevet skulle min P3 - 733mhz og 200 mb ram være rigelige

Har du slået DMA til på drevet?

Fut: <news:dk.edb.hardware.drev.dvd> hvor svar til mit indlæg
vil havne, da spørgsmålet nærmere hører hjemme i den gruppe.

Madsen.