HD-mumie
Fra : Inger Buchard

Dato : 01-12-01 15:40

Min gamle HD døde i dag; den sørgede selv for klokkeslagene, lød som et
bornhomerur. Væk er altså D-drevet i filhåndteringen, mens den nye, der
sidder på C-drevet, fungerer fint.
Vil det skabe problemer at lade den gamle døde HD sidde, indtil familliens
ekspert kommer hjem og fjerner den fra kabinettet til jul?
Inger

Fra : Carsten Keller

Dato : 01-12-01 16:00

"Inger Buchard" <nospam:ibuchard@post4.tele.dk/OK?> wrote in message

> Vil det skabe problemer at lade den gamle døde HD sidde, indtil familliens
> ekspert kommer hjem og fjerner den fra kabinettet til jul?

Burde det ikke, med du kan da lige knappe låget af maskinen og hive de to
stik ud af harddisken. Så er du helt sikker.
Keller

Fra : Kaj-Aage Krull

Dato : 01-12-01 15:58

Det vil nok være bedst, om du kunne pille stikkene fra, ihvertfald
strømstikket, - henset til de lyde du nævner. Det næste kan risikere at være
lugt, senere røg og derpå flammer og det er jo ikke så rart.
mvh
kru