Webdesigner Forum
Fra : Starvision

Dato : 01-12-01 11:36

Nyt Forum på www.starvision.dk hvor du kan få hjælp og hjælpe til webdesign
spørgsmål og svar.

Mvh
webmaster@starvision.dk

Fra : jopa

Dato : 01-12-01 13:37

"Starvision" skrev ...
> Nyt Forum på www.starvision.dk hvor du kan få hjælp og hjælpe til
webdesign
> spørgsmål og svar.

Jeg vil meget gerne have hjælp men da i ikke er nået så vidt at i selv kan
designe venter jeg til i er færdig med siden.

Den crasher totalt i netscape 6, og du ved det du har fået besked på det
tidligere

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Stig Nygaard

Dato : 01-12-01 14:39

Hej

Starvision wrote:

> Nyt Forum på www.starvision.dk hvor du kan få hjælp og hjælpe til webdesign
> spørgsmål og svar.

Kønt ser det bestemt ikke ud i min Mozilla 0.96, og min Opera 5.12 viser
det heller ikke ordentlig.

Mvh. Stig
stig@rockland.dk
PS: http://www.rockland.dk/stig/upghtml.html

Fra : Jonathan Stein

Dato : 02-12-01 00:44

Starvision wrote:

> Nyt Forum på www.starvision.dk hvor du kan få hjælp og hjælpe til webdesign
> spørgsmål og svar.

Opslag om hjemmesider hører til i dk.opslag.internet. Hvis I skal gøre jer håb
om at lokke usenet-brugere over på jeres forum, skal I nok fortælle hvorfor det
er bedre end usenet.

M.v.h.

Jonathan

--
Start med PHP, Perl eller JSP uden at omskrive al din gamle ASP-kode.
jsp-hotel.dk tilbyder nu Chili!Soft ASP på alle hoteller.

Fra : Atte André Jensen

Dato : 02-12-01 13:38

In article <3C096B52.B6ABD1BF@image.dk>, "Jonathan Stein"
<jstein@image.dk> wrote:

> Opslag om hjemmesider hører til i dk.opslag.internet. Hvis I skal gøre
> jer håb
> om at lokke usenet-brugere over på jeres forum, skal I nok fortælle
> hvorfor det er bedre end usenet.

Jeg tvivler på at det kan lokke mig. Jeg har været med i et forum engang
(omhandlende det mærke af digitalkamera jeg har) og det var et super godt
forum, men jeg gad til sidst ikke alt det bøvl, med browser og klik og
vent 1000 år og så lidt reklamer og pis mig i øret.

Der er sikkert mange som synes det er "alt for indviklet det med
newsgroups, der er da mange forumer via min ven IE", men problemer er bare
at folk her godt kan finde ud af at sætte deres newsreader op, så hvorfor
sku' de skifte???

--
Atte

Fra : Jonathan Stein

Dato : 02-12-01 20:38

Atte André Jensen wrote:

> Jeg tvivler på at det kan lokke mig.

Sådan tror jeg de fleste har det - derfor opfordrede jeg ham (indirekte) til
at overveje, om der overhovedet var grund til at poste opslaget her.

M.v.h.

Jonathan

Fra : Atte André Jensen

Dato : 02-12-01 21:34

In article <3C0A8314.1E609F2B@image.dk>, "Jonathan Stein"
<jstein@image.dk> wrote:

> Sådan tror jeg de fleste har det - derfor opfordrede jeg ham
> (indirekte) til
> at overveje, om der overhovedet var grund til at poste opslaget her.

Jeg vidste godt vi to var enige Det er bare trist at manden
øjensynligt ikke læser denne ng selv.

--
Atte

Fra : Mads United